FOREKS FORUM TR (UCRETSIZ FOREKS BILGI PAYLASIM MERKEZI)
  ANA SAYFA     Ekonomik Takvim     Foreks Haberleri    Brokerlar    Yazarlar     Hakkımızda     VIP Giriş     Foreks TV     Mobil Versiyon
Go Back   FOREKS FORUM TR (UCRETSIZ FOREKS BILGI PAYLASIM MERKEZI) > Foreks'e Yeni Başlayanlar için
Foreks'e Yeni Başlayanlar için Yeni başlayanlar için platform kullanımları hakkında bilgiler ve önemli püf noktalar.
Cevapla
 
Seçenekler
  #121  
Alt 02 Mayıs 2015, 15:25
drmb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
drmb drmb isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Site Üyesi
 
Üyelik tarihi: 03 Temmuz 2014
Bulunduğu yer: fx
Mesajlar: 1.022
drmb is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
mister4nal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu linkler sizleri foreks dünyasına hazırlamak için yeterlidir hatta fazladır.
Ciddi emekler sonucu ortaya çıktığı belli olan bana göre baş yapıtlardır.

ve yavaş yavaş acele ederek okunmalıdırlar !...

1-) http://www.forexforumtr.com/showthread.php?t=418
2-) http://www.forexforumtr.com/showthread.php?t=427
3-) http://www.forexforumtr.com/showthread.php?t=428
4-) http://www.forexforumtr.com/showthread.php?t=419
5-) http://www.forexforumtr.com/showthread.php?t=365
6-) http://www.forexforumtr.com/showthread.php?t=464
7-) http://www.forexforumtr.com/showthread.php?t=471

Kendimce teşekkür kelimesi yetersiz kalıyor saygılar, sevgiler...

Karpa hocama ve
Azizhocama sevgiler saygılar
ellerine sağlık
__________________
Ìnsan ulaşamadığı herşeyin "delisi", ulastığı herşeyin "nankörüdür".
Alıntı ile Cevapla
  #122  
Alt 04 Mayıs 2015, 18:30
ugurrsy ugurrsy isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Banned
 
Üyelik tarihi: 30 Nisan 2015
Bulunduğu yer: ERDEM
Mesajlar: 8
ugurrsy is on a distinguished road
Standart Teşekkür Ederim

Linklerle ilgili emeği geçen başta Aziz Hoca' ya teşekkür ederim ..Öğrenmeye çalışıyorum ..
Alıntı ile Cevapla
  #123  
Alt 05 Mayıs 2015, 11:50
black07 black07 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Yeni Üye
 
Üyelik tarihi: 28 Nisan 2015
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 3
black07 is on a distinguished road
Standart

hocam çok teşekkürler emeğinize sağlık çok yararlı oldu benim için...
Alıntı ile Cevapla
  #124  
Alt 05 Mayıs 2015, 20:14
bekirkara bekirkara isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Site Üyesi
 
Üyelik tarihi: 16 Nisan 2015
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 282
bekirkara is on a distinguished road
Standart

Aziz Hocaya ve Karpaya çok teşekkürler, mükemmel anlatım olmuş, özellikle Aziz Hocaya çok teşekkür ediyorum, bu kadar kısa ve bu kadar mükemmel ancak böyle anlatılır.
__________________
Yatırım tavsiyesi olarak almayın!!!
Alıntı ile Cevapla
  #125  
Alt 09 Mayıs 2015, 16:40
ugurrsy ugurrsy isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Banned
 
Üyelik tarihi: 30 Nisan 2015
Bulunduğu yer: ERDEM
Mesajlar: 8
ugurrsy is on a distinguished road
Standart Bir Alıntı

Forex'de kazanacak düzeye gelmenin maliyeti çok yüksektir.ben kazanıyorum ama bunun bedelini çok ağır ödedim.hem manen hemde maddeten.forex bir yaşam tarzıdır aslında.bu işe ya sevdalanmak yada hastalık derecesinde tutulmak gereklidir.bu noktalara geldi isen zaten geri dönüşün olmadığı bir patikaya girmişsin demektir.bundan sonra tutkun azalmadan artacaktır.devamlı garfik bakmak ve çözümleme yapmak durumunda olacaksın demektir.eğer kitaplarda yazılan gibi indikatörleri kullanırsan sana toplam merkez bankalarının rezervleri olsa dayanamaz,hepsini kaybedersin.indikatör kullanımını şöyle anlamalısın.bu bir araç kutusudur.yani deneyim ve pratik kazanmadan sadece kitaplardan okuduğunla bir ameliyata sokup hadi bakalım işte ameliyat araçları şu hastayı ameliyat et sayın operatör adayı deseler yapabilirmisin.hangi aracın nerede nasıl niçin yani 5n/1k sorularını beynin otomatik cevaplandıramazsa bu ameliyatı yapamazsın.hele finans piyasalarında hiç yapamazsın.çok değişkeni olan bir piyasa ile karşı karşıya olduğunu unutma.heleki şunu hiç unutma''eski dönemde negatif yada pozitif olaylar mutlaka yeniden karşına geldiğinde eskiden olduğu gibi aynı şekilde piyasaları etkiler ezberciliğine gitme,parayı olduğu gibi bırakır çırak olarak çıkarsın.her zaman aynı şartlar aynı sonuçları doğurur ilkesi finans piyasalarında geçerli değildir.peki ne yapmak lazım?duygusuz yatırımcı olarak alet çantasını çok iyi kullanıp diğer değişkenleride çok çok iyi analiz edebilecek seviyede bilgi sahibi olmak için devamlı hem teorik hemde pratik bilgiyi artırmak lazım.bunu yanısıra her sinyali doğru sinyal olarak değerlendirmemek için doğru sinyal-yanlış sinyal ayrımın yapabilecek düzeye gelmek lazım.bunu bedelinin hem manen-hemde maddeten çok ağır olduğunu yazmıştım.eğer bu piyasad profesyonel değilde yeni başlayan bir arkadaşsan sana tavsiyem virüs tüm bedenini sarmadan hemen kaç ve mesleğin ne ise o meslğin en iyisi olmak için çalışmalarda bulun,daha mutlu lursun.çünkü buradaki yatırımcı aynen bir cangıldaymışcasına teyakkuzda bulunmak herşeye hazırolmak zorundadır.zaten bunu yapamayan yokolur gider.zayıfları affetmeyen bu piyasada çok ağır bir şekilde darwin kuralları geçerlidir.zayıf burada doğa kuralı gereği yokolur daha kuvvetliyi beslerki,gücüne güç katsın onun.sayısız saatler bu piyasa hakkında özellikler yazılabilir.tek bir cümle ile bu piyasayı tanımla dersen şunuyazabilirim sana'''hazır olduğuna emin olduğun zaman girmen gereken bir piyasa'''.yoksa 1 yerden aldığını başka yerlerde misli ile alan bir piyasadır.yani çok kincidir.birde bu piyasada en büyük erdem sabırdır.bir şeyleri ayırabilme gerektiğinde acıya katlanma,mutlu hissediyorsanda o mutluluğu devam ettirme yani pozisyonda kalma becerisini gösterebilmekte yatar.sana şöyle bir şey anlatayım.nasdax devamlı yükseldiği zaman hatunun biri abd ekonomi bakanına bir kokteylde şu soruyu sormuş''trendin ne zaman sona ereceği hakkında imiş soru;bakan önemlimi demiş,size bir örnekle anlatmaya çalışayım siz sex yaparken aklınızda ne zaman bitecek diye sorunuz olurmu yoksa sonuna kadar aldığınız zevki devam ettirmeyimi düşünürsünüz?demiş,buda eğer bir trend başlayıpta siz trendde iseniz,sizi ne kadar atmaya çalışsada siz mutluluğunuzu ve zevkinizi trend sona erene kadar devam ettiriniz.ama trend de bir rodeo alanı gibidir.siz belirli niteliklere sahip olmadan bu alana girip boğanın üstünde nasıl kalamazsanız bir şekilde başlayan trendde olsanız dahi üstünde sonuna kadar durmanız imkansız yakındır.bu kadar yeter herhalde bu piyasanın ne olduğunu anlatmak için,dediğim gibi kaçabiliyorsan arkana bakmadan kaç,,bu bir forexe yıllarını vermiş herşeyini detaylı incelemiş bir kişinin önemli tavsiyesidir.iyi düşün......................
(ALINTI)
Alıntı ile Cevapla
  #126  
Alt 09 Mayıs 2015, 17:57
bekirkara bekirkara isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Site Üyesi
 
Üyelik tarihi: 16 Nisan 2015
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 282
bekirkara is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
ugurrsy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Forex'de kazanacak düzeye gelmenin maliyeti çok yüksektir.
(ALINTI)
İşi çok fazla abartmış. Bak ne dicem, kendine bir setup belirlersin, hep aynısını girersin, o setup oluşana kadar girmezsin, bu şekilde zarar en az olur. Bu kadar karmaşaya gerek yok yani.
__________________
Yatırım tavsiyesi olarak almayın!!!
Alıntı ile Cevapla
  #127  
Alt 10 Mayıs 2015, 12:58
ugurrsy ugurrsy isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Banned
 
Üyelik tarihi: 30 Nisan 2015
Bulunduğu yer: ERDEM
Mesajlar: 8
ugurrsy is on a distinguished road
Standart

İşi çok fazla abartmış. Bak ne dicem, kendine bir setup belirlersin, hep aynısını girersin, o setup oluşana kadar girmezsin, bu şekilde zarar en az olur. Bu kadar karmaşaya gerek yok yani.
------------------------------------------------------------------

Herkesin algılaması farklı olabilir ..Sen dediğin gibi yapma hakkın var
Alıntı ile Cevapla
  #128  
Alt 11 Mayıs 2015, 12:02
forex2015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
forex2015 forex2015 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Yeni Üye
 
Üyelik tarihi: 23 Şubat 2015
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 73
forex2015 is on a distinguished road
Standart

S.A.
arkadaşlar Faiz Swap ile ilgili bi sıkıntım var ve bu beni Forexten soğutacak.
Forex ile yeni tanıştım ve 3 firmadan hesap açtım. Bir tanesi bi banka.
Bu banka bana hesap açarken swap gelir istiyormusun dedi hayır dedim fakat (-) ler size yansıtılır dedi , iyi ok dedim.
Tabi üstatların tavsiyesi ile demo kullandım ama şu sıralar piyasa dalgalı iken daha fazla demoda duramadım, havuzdan çıktık, atladık denize :-)
Acemi olduğum için pozisyon taşımıyordum ve - faizleri başta küçük görüp önemsemedim.

forumdaki lisanınızı halen anlamaya çalışıyorum :-)

Özet olarak işlemim şu

USD/TRY Alış 20.000$ Açlış fiyatı:2,68865 Kapanış:2,69943 Kar : +79,85 $
Açılış tarihi perşembe 07.05. kapanış cuma 08.05 Swap = -20,11 $
Perşembe Cuma arası 3 gün alıyormuş . Yazık günah ya 20 dolar faiz almış.

Diğer bi işlem 10.000$ alış 0,19 cent kazanç -13 $ zarar. 06 mayıs açılış 08 mayıs kapanış. sürekli birbirine ters işlem açıp ufak ufak paralar topluyordum hatta bu foruma yeni üye olan bi arkadaş böyle yapabilirmiyiz diye sormuştu
cevabı : olmuyor işte arkadaş seni faiz dolması yapıp yiyorlar.



Hesapta 5000 $ var işlem yaparken hiç SL koymuyorum çünkü işlemlerim max 0,05 lot (500$*100 ) yani sanırım sermayemi batırması zor.Şu ana kadar 265$ kazandım ufak bi rakam ama olsun. tabi - 60 $ faiz verdim :-(
Yoksa 300 küsür doları bulmuştum.

Bankayı ve diğer firmalarımı aradım full faizsiz hesap istiyorsan TR de işlem yapamazsın dediler. Egzotik miş onlar :-) E ben yurtdışını bilmem avustralya yada isveç i analiz edecek seviyeye gelmedim ki.

Forumdaki uzun vadeli trader arkadaşlar siz USD/TRY alış pozisyonunda açıyorsanız bu faiz olayından nasıl kurtuluyorsunuz?
__________________
"Vi Veri Veniversum Vivus Vici"
Alıntı ile Cevapla
  #129  
Alt 11 Mayıs 2015, 12:17
efe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
efe efe isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Site Üyesi
 
Üyelik tarihi: 10 Eylül 2011
Bulunduğu yer: Bakırköy
Mesajlar: 1.637
efe is on a distinguished road
Standart

Forexte batanların %90 ı usdtry ve xauusd işlemlerinden batıyormuş.

Swapsız firma Türkiye de yoktur sanmıyorum
Alıntı ile Cevapla
  #130  
Alt 11 Mayıs 2015, 17:24
onuco onuco isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Yeni Üye
 
Üyelik tarihi: 23 Kasım 2013
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 290
onuco is on a distinguished road
Standart Slm

Alıntı:
efe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Forexte batanların %90 ı usdtry ve xauusd işlemlerinden batıyormuş.

Swapsız firma Türkiye de yoktur sanmıyorum
a1 capitalde var swapsız benımkı öyle ama usdtr yok bizde
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 2 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
 
Seçenekler

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim


.


Powered by vBulletin®
2008 © 2018 ForexForumTR Tüm Hakları Saklıdır.